Khamis, Disember 13, 2012

Suami Isteri - Pukul

Ya Allah, apa yang telah aku lakukan. Aku menyakiti hati seorang perempuan yang paling aku kasihi. Aku tidak mengetahui yang hatinya tidak setabah mana dan sehebat mana!

Aku buatkan dia menangis, malah aku pukul wajahnya. Aku sedih! Aku sedih sangat2!

Aku ini binatang! Binatang! Binatang!

Mengapa harus terjadi macam ini?

Ida, maafkan suamimu ini. Abang tidak sengaja menampar wajahmu tadi. Abang terlalu marah, terlalu tercabar apabila Ida mempersoalkan tentang diri abang! Maafkan diri abang sayang..

--------------------------------------------------------------

Abang, Ida sangat sedih bila abang tidak pedulikan Ida. Ida dah beri segalanya kepada abang. Pernahkah abang memahami keperitan ida?



Note: Aish..takde idea la pula ><"

Tiada ulasan :

Catat Ulasan