Ahad, Julai 01, 2012

Inspektor Polis?



Rabu yang lalu dapat la panggilan daripada Balai Polis Petaling Jaya suruh ambil surat, katanya untuk saya. Saya ketika itu masih dalam masa bekerja. Tidak terfikir pula itu surat panggilan temuduga. Ingatkan surat saman yang lalu.


So, pada hari Khamis pergilah ke balai polis tersebut. Terpaksa bertanyakan kepada polis yang jaga laluan masuk. Meraka pun tidak pasti, lalu saya dibawa ke tingkat 3. Rupa-rupanya itu surat panggilan temuduga. Saya terpegun seketika sebab saya tidak jangkakan akan dipanggil temuduga. 


Apapun, saya akan cuba nasib pada 10 Julai 2012 nanti. InsyaAllah, jika ada rezeki, adalah. Kalau tiada tue maknanya rezeki saya ditempat lain.


p/s: Tengah berdiet nak naikkan berat badan :)

6 ulasan :

  1. Try je rozek...bukan ada rugi apa-apa pun. Lagipun ko memang minat polis...

    BalasPadam
  2. saya xpegi amik lg surat... mcmana lah nih, semua tarikh sama ke untuk temuduga nih

    BalasPadam
  3. Shahrin, maybe aku pegi kalau xde halangan. Tapi kemungkinan untuk dapat tue agak rendah r

    BalasPadam
  4. Soal tidak ambil surat itu saya tak pasti. Maklumlah, ini pun kali pertama bagi saya juga

    BalasPadam
  5. http://www.rancakdisitu.com/?p=2055&cpage=2#comment-6329

    BalasPadam