Khamis, Disember 13, 2012

Nak Jadi Blogger Aktif Tapi | Aku Yang Comel

Ada ketikanya kita akan sedar kita ni comel sebenarnya. Saat kita buka kembali blog2 lama kita. Nampak ada ketikanya sangat lucu bacaannya, sangat seronok, namun ada juga yang sangat membosankan!

Teringat aku saat terjebak dalam blog ni, masa tue terkinja-kinja nak explore. Orang kata, budak IT tahu segalanya? Hampeh, haruslah tak tahu kalau tak mencari sendiri. Fuyooo..Last-last ini jelah hasil yang aku leh buat. Tak perlu nak cantik-cantik, asalkan ayat aku terpampang boleh dibaca.

Blog pula mana ada yang nak melawat. Tak reti r nak invite orang lain membacanya. Macam sadis je kan nak traffic tapi cerita tak best pun? Last2 aku pun malas, hanya jadikan blog aki sebagai personal blog untuk aku ceritakan apa perasaan aku. lagipun bukan ada yang nak respon pun. Ah, sadis lagi!

Hahaha, apapun aku cuba untuk enjoy kembali hidup aku. Pelan-pelan melangkah, InsyaAllah ada sinar yang menunggu :)

Ikhlas daripada,
Rozek Si Comel

Tiada ulasan :

Catat Ulasan