Khamis, Oktober 28, 2010

facebook giler!!!

Tup tup tup..aku tak sedar yang selama ini aku jadi "FANATIK" terhadap facebook..erk.actually baru sedar selepas tiga tahun..hahaha..bila cakap soal facebook ini, ia sudah jadi sinonim dengan kehidupan harian ku..kalau dulu kompem bangkit je dari tido terus tengok anset, takut-takut makwe sent massage ke, miskal ke..silap2 leh gaduh sebab tak reply..tapi itu cerita dulu r..hahaha.. *tetiba jadi sadis*

sekarang neh aku jadikan facebook sebagai catatan diari kehidupan aku. Yelah, dah nama pun diari elektronik, takkan lah aku nak cerita perkara terlalu detail..tak pasal2 lebam biji mata kena tumbuk..hahaha..


facebook neh kadang-kadang dijadikan tempat luahan perasaan, kongsi kegembiraan, kongsi kedukaan, up-to-date friend's information, kumpul kawan-kawan lama, pandangan, bisnes malah tempat kasih kekasih yang hooot bcinta tue pamerkan kisah cinta meraka..waaa..kelassss gituuuw..tapi jangan over sangat r sampai orang lain rasa menyampah!wakaka.. *jeles sebab tak mampu buat sebegitu ><"

aku sangat2 suka bila member lamaku gunakan trademark, "Sekali lagi facebook menyelamatkan dunia"..sangat kelakar..tapi ada maksud tersirat daripada ungkapan tersebut. Kegilaan aku terhadap facebook sehingga menyebabkan aku subcride untuk terima notification via mobile..seminggu rm1..sebulan cikai2 pun rm4..perghhh..untung kan facebook kalau ada orang macam aku ><"

p/s::xpe gila facebook asalkan jangan gila seks rambang..wakaka :P

Tiada ulasan :

Catat Ulasan