Isnin, Oktober 22, 2012

SMS: Ngan member

A: Assalammualaikum. Bro, tengok bola dekat stadium ke?
B: Waalaikummussalam. Tak jadi bro, ada problem dekat Kelantan.
A: Oh, tak ape, tanya je. Neway, kerja ke hari ini?
B: Tak kerja juga pun, menyesal weh tak jadi pergi. Huhu
A: Takpe, tengok dekat rumah je lah. Wei, hubungan aku dengan dia tidak dapat diselamatkan dah. Seperti pasukan Kedah. Huhuhu
B: Biar betik weh? Kedah pantang kalah, walau sakit jatuh dan rebah.
A: Nak wat camno, orang yang nak tackle dia pun orang Kedah. Hahaha..
B: Jangan mengaku kalah, membujur lalu melintang patah.
A: Alah, aku tak cakap begini kalau aku tak cuba bro.
B: Ouc okay. Tiada lagi aku jumpa insan yang perfect seperti dia, kalau ko lepaskan dia aku tak nampak ko akan jumpa peempuan setabah dia.
A: takpe, maybe dia berhak dapat yang lagi baik. Aku okay je. Bro, kalau ikutkan hati aku, memang aku tak sanggup lepaskan dia. Tetapi, soal hati dan perasaan ini tak boleh dipaksa. Ko pun tau yang itu.
B: Aku yang tak okay kot. Aku tak sampai hati apa yang ko korbankan selama ini hanya sia-sia je. Sorry beb lambat reply, aku kat kampung ni line kureng
A: Takpe bro. Dengan sesiapa pun kita sanggup berkorban. Sebab itu aku tak nak buat dia susah hati sebab aku dah. Cukup dah dengan apa yang berlaku selama ini.
B: Tapi aku tak percaya dia boleh jadi cam itu. Serius, aku cakap aku memang pelik.
A: Urm, ko pun tahu kalau boleh dapat lagi elok, baik pilih yang terbaik kan?
B: Tetapi bagi aku, ko yang terbaik untuk dia. Aku pun cemburu dia dengan ko, inikan orang lain. Dia adalah untuk ko.
A: Bro, aku dah cukup bertuah dapat bersama dengan dia selama ini. Bagi aku, kalau dia tidak bahagia dengan aku, aku sanggup lepaskan dia. Aku dah berusaha bro, bukan sedikit, tetapi lebih daripada apa yang aku sanggup.
B: Bagi kat aku jelah kalau ko tak nak. Boleh?
A: Terpulang pada dia bro. Aku tak boleh nak halang.
B: Tetapi ko ada hak pada dia.
A: Aku faham, sebelum ini aku cuba pertahankan. Bro, aku nak kenal dia lebih daripada diri aku. Sebab itu aku cuba nak faham apa perasaan dia.

------------------------------
Cinta ini ada pasang surutnya
------------------------------

Tiada ulasan :

Catat Ulasan