Khamis, Oktober 18, 2012

Pengalaman Ini

"..Dalam tempoh 3 bulan ini aku hanya berfikir mengenai soal hati dan perasaan aku. Aku tidak lagi fikirkan tentang masa depan yang jauh lagi ke hadapan. Aku tidak lagi bersiap sedia mengharungi dunia bersendirian. Di mana setiap masa aku mencari jalan menambat hatinya. Mencari sedikit peluang membuatkan hatinya kembali yakin pada diriku. Tetapi aku kembali sedar. Apa yang aku lakukan ini hanya perasaan aku semata-mata. Aku yang menggalakkan dia bersama si dia, dan aku jua yang memberikan ruang kepada mereka berkenalan. Abaikan sahaja tujuan aku pada asalnya, kerana kini aku belajar itulah natijahnya jika kita membiarkan. Aku pun dalam proses belajar, mengenali dunia ini yang hanya seketika. Aku juga ada perasaan inginkan kebahagiaan dan kejayaan..Lupakan apa yang aku rancang dahulu, kembalilah pada saat aku masih lagi lelaki biasa dalam dunia percintaan..Mulakan hidup baru dalam keadaan yang biasa-biasa..Itu lebih baik daripada kita terikat untuk buktikan sesuatu..Kerana aku belajar sesuatu daripada pengalaman ini..Rozek, Oktober 18 2012.."

2 ulasan :

  1. be strong n focus for your success first!

    BalasPadam
  2. Hurm..tapi cerita ko lagi sadis la shida..wei, amacam? meh cita sikit apa proses ko beli rumah aritu? fb or whatsapp aku

    BalasPadam