Jumaat, November 05, 2010

Hari Jumaat Penuh Dengan Movie

Wah, hari ini semua cuti Deepavali! Selamat Deepavali kepada rakan-rakan yang menyambutnya. Aku lak terperuk dalam bilik. Takde mood nak kuar jalan-jalan. Hari Jumaat aku dimulai seawal jam 4 pagi. Bangun je terus pegi tandas, gosok mulut. Erk? Hahaha..Sekarang neh aku ngah demam + sakit tekak + selesema. Kesian kan takde sape nak jaga aku..hahahaha ><"

Ok..terus cite ea. Pas je selesai semua tue, aku gi library UKM. Rajim tak?hihihi..Masa aku sampai library tue jam 5 lebih. Ada la dua makhluk yang aku kenai kat c2, Ein ngan Amoi. Diaorang neh study untuk exam. Aku? Hahaha.. Graduate pun harus study untuk exam ke?wakakaka :D

Tujuan aku g library sebab nak download movie. Cite yang aku download adalah Santau (Movie), Sammy's Adventures: The Secret Passage (Cartoon), ngan Yu Gi Oh (episode 110-145).


Kalau santau aku dah post sinopsis kat sini. Cerita kartun tue sangatttt best. Aku neh peminat cerita kartun sebenarnya. Sape2 yang pernah kuar wayang ngan aku mesti tau habit aku neh..hihihihi..Aku balik bilik dalam jam 8 lebih pagi. Bayangkan pastu aku layan je movie. Wah, mata naik jadi berbulu.Yang menariknya, takde la pulak rase ngantuk. Cuma masa khutbah solat Jumaat tadi je aku terlelap ><"


p/s: harus cari kerja cepat n_n

Tiada ulasan :

Catat Ulasan