Ahad, Disember 05, 2010

Rase Jeles Giler

Wahahaha..entri kali neh bukan pe..sebab blog neh dah tak leh mainkan lagu..pastu yang tak bestnye dah takde idea..huhuhu..giler sedih!
Bile dah bosan mulalah merayap-rayap kat blog orang lain..
banyak rupanya bloggers kat Malaysia neh..bukan setakat suam-suam kuku malah siap MAKAN-TIDUR-CINTA sama blog..waduh..bisa runsing @_@
kesimpulannya: harus ke aku jadi pakar blog juga? maka better mula BISNES! bisakah?


aku tertarik juga camne nak elak dari material kena amek dari blog neh macam pic ke, video ke..yang aku perasan ada juga bloggers tak bagi right-click..best siot kalu leh wat camtu..tapi kena pelan-pelan kayuh r sebab aku neh masih baru dalam dunia bloggers neh walaupun aku dah lama berkecimpungan dalam dunia cyber neh..

Laporan menu hari ini
McD lagi..nape McD? sebab itu je yang aku selera sekarang..ye r, dah r menginap secara haram..pastu tak sedar-sedar pintu Universiti dah terbuka luas suruh kuar..wahuhuhuhu..menangis dalam hati jelah..

p/s: cerita 2 Alam bila nak capai target?

Tiada ulasan :

Catat Ulasan