Sabtu, November 21, 2009

hehehe


hari ini adalah hari pertama latihan industri tamat..apepun aku rasa mcm x de praktikal pun sbb mcm xde perubahan pape dlm diriku..malas tetap malas..rajin pade aktiviti je..aduyai..

apepun aku ucapkan tahniah kepada sahabat2 ku yg telah tamat menjalani latihan..

ade yang nk kongsi ngan kalian..ade kawan aku tanya..'nape x update blog?'
lantas aku menjawab ng rakusnya dsertai dengan takbur dan riak, "malas..xde isu penting untuk disampaikan.."hohoho..

dan hari ini..tetiba ade orang kata..bile kita rajin menaip maka kelajuan taipan kita menjadi semakin laju..sebab tue pasni aku akan cuba untuk mengupdatekan blog ini sebaik mungkin..cubaan dalam tempoh sebulan..

apepun yang aku cuba wat. aku akan sampaikan ilmu dalam blog ini..maka rajin2 lah singgah di sini pasni..thanks ima sebab menjadi orang pertama yg follow blog z..
nah, amek la ima..z belanje bubur ayam kfc neh..hihi


Tiada ulasan :

Catat Ulasan