Rabu, September 16, 2009

Bosan weh

Haha..aku tak tau nak kata pew..sepanjang aku menjalani Latihan Industri neh aku dapat rasakan sebenarnya aku neh xde la bijak mahupun hebat sangat..banyak kelemahan serta perkara baru yang aku temui..yup, salah aku gak sebab melarikan diri dari wat keje..hehe..
by da way, aku rase btuah sangat dapat buat praktikal kat sini..xde la banyak sangat karenah..hepi2 jew..banyak program Islamik dan juga perkara yg baik..

dah 2 kali aku menyertai majlis bersama2 anak2 yatim sepanjang berada dalam kompeni neh, tadarus sepanjang bulan Ramadhan walaupun aku tidak menghadiri majlis khatam quran sebab aku ada program di Kg Besar Penang..Program amal..dan juga yg paling aku suka, hubungan pekerja adelah baek sgt2..

Bila masa aku nak benar-benar SERIUS belajar ea? Tuhan saja yg tahu bila ia akan tiba.. InsyaAllah..

selamat menyambut hari raya Aidilfitri kepada kawan2 sumer..aku balik 19hb malam dan dijangka tiba pagi raya..huhu..windunya sama rumah.... :'(

1 ulasan :

  1. hehehe..z...
    jgn cdih2..ry mst ari ahad..ko jgn wisau ye..kem salam kat fmly..huhu

    BalasPadam